top of page

「創業篇」莫再做盲頭烏蠅,其實創業都有SOP!!



人生總會經歷過一個階段,就係萌生出依個想法:「打工仔邊會有出頭天架...腦細咁蠢,啲野我都識做啦...不如自己搞吓生意好過幫人打工啦!」但到你真實由頭到尾落手落腳做,是否咁簡單?


如果你係創業初哥,在你未踏出創業第一步前,最基本你要完成以下的自我檢查清單:

  1. 你想做一盤甚麼生意?

  2. 心目中的發展方向?

  3. 你熟悉這盤生意的行頭嗎?

  4. 你有沒有相關的知識去配合業務發展?

  5. 你覺得誰是你的目標客戶?

  6. 你有能力去接觸目標客戶嗎?

  7. 目標客戶為甚麼會信任你?

  8. 你可以提供甚麼獨特價值?

  9. 除了獨特價值,你在基本產品/服務上有甚麼附加價值?

  10. 你了解營運公司的基本知識嗎?

當你輕鬆完成了以上的自我檢查清單,證明左你對於你做緊既行業有一定程度既認識,可能你揸住腦細成盤生意既數,又可能你係盤生意既真正大腦,咁你的確有資格去踏出創業既第一步。


如果你只係萌生咗「打工仔邊會有出頭天架,不如自己試吓搞生意啦!」,但你對於要做一盤甚麼樣的生意也毫無頭緒,最簡單可以嘗試就係從平時做開嘅行業著手。例如試吓問吓自己,你平時返工有冇察覺呢間公司有啲咩做得唔好? 你對呢個行業有冇好大嘅興趣?如果你有好大興趣,咁你不妨從呢個行業開始著手,記住一句金句「做生不如做熟,猛虎都不及地頭蟲」!


如果你唔肯定或者無興趣,咁你都唔好隨隨便便就搵啲嘢嚟搞。因為當一個初出茅廬嘅創業家萌生咗創業呢個念頭,你嘅生意觸覺係會非常敏感。可能你平時無察覺到香港人有一個優勢,就是資訊極度發達。當你擁有資訊以及非常敏感嘅生意觸覺,要搵出你想經營嘅生意,其實唔難。到你諗到一盤你有興趣嘅生意, 不妨返嚟完成以上的自我檢查清單。


129 次查看0 則留言
bottom of page